2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында Керн-Иерасек әдістемесі бойынша » Сш Бирлесу-Енбек
Жамбыл облысы
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Бірлесу-Еңбек орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(713) 4-535622
Есепші бөлімі:
+7(713) 4-535622
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында Керн-Иерасек әдістемесі бойынша
26
сентябрь
2024

2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында Керн-Иерасек әдістемесі бойынша

2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында 

Керн-Иерасек әдістемесі бойынша зерттеу диагностикасы жүргізілді.

Зерттеу мақсаты: Мектепке қабылданған оқушылардың психологиялық дайындығын және жаңа әлеуметтік ортаға түскен кездегі дағдарыс деңгейін, оқушылардың ерікті зейінінің даму деңгейі мен кеңістікті бағдарлау және қол қимылының жетілуін анықтау. 
 Әдістеме 1-сынып оқушыларының мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау мақсатында жүргізілді. Бұл берілген тәсілдің ерекшелігі баланың дара дамуын, баланың мектепке жылдам бейімделуін, баланың жеке сапалық қасиеттерінің белсенді даму деңгейін анықтау болып табылады.
  1 «Б» сыныбында  барлығы   15 оқушы бар.  Тестке 15 оқушы қатысты.  Сынып жетекшісі: Бейсембаева Ақбота 
Жүргізілуі: 
  1. Ер адамның суретін салу. (костюмінің түймелері, қол саусақтарының саны, кішкентай бөлшектерінің көрінуін қабылдауы ескетіледі).
  2. «Ол су ішті» сөзін жаздыру (қол, саусақ жылдамдығы мен икемділігі анықталады).
  3. Нүктелердің орналасу тәртібін қалай қабылдағаны бойынша солай салу ұсынылады. (Үш-үштен бірінің астына бірі келе, оныншысы нүкте тура ортасында орналасқан). 


Нәтижесі: 1 «Б» сыныбы бойынша жоғары деңгейде орындаған оқушылар – Талас Асыл, Ақшабай Жанбота, Пернебек Аяна, Ботабекова Аида, Нұржан Нұрхан 

 Орта деңгейде – Бақытжан Ерасыл, Айдар Амина, Нұрхатқызы Айзере, Алтынхан Алихан, Айдар Асылбек,  Тадғат Абдурахман, Рахымбек Сұңқар 

Төмен деңгейде - Ғалымжан Бекарыс, Қабыл Нұрби, Төлеген Сардар  


 Ұсыныс: 1-сынып  оқушылардың ата-анасы мен мұғалімі оларға алғашқы кезеңде көбірек көңіл аударылсын, қосымша сабақтар жүргізілсін. Оқушылардың қызығушылығын арттыру.   


Мектеп психологы                            Н.Мамырова

Психодиагностикалық зерттеудің нәтижесі бойынша қорытынды анықтама 


2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында 

Керн-Иерасек әдістемесі бойынша зерттеу диагностикасы жүргізілді.

Зерттеу мақсаты: Мектепке қабылданған оқушылардың психологиялық дайындығын және жаңа әлеуметтік ортаға түскен кездегі дағдарыс деңгейін, оқушылардың ерікті зейінінің даму деңгейі мен кеңістікті бағдарлау және қол қимылының жетілуін анықтау. 
 Әдістеме 1-сынып оқушыларының мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау мақсатында жүргізілді. Бұл берілген тәсілдің ерекшелігі баланың дара дамуын, баланың мектепке жылдам бейімделуін, баланың жеке сапалық қасиеттерінің белсенді даму деңгейін анықтау болып табылады.
  1 «А» сыныбында  барлығы   14 оқушы бар.  Тестке 14 оқушы қатысты.  Сынып жетекшісі: Ибрагимова Патши  
Жүргізілуі: 
  1. Ер адамның суретін салу. (костюмінің түймелері, қол саусақтарының саны, кішкентай бөлшектерінің көрінуін қабылдауы ескетіледі).
  2. «Ол су ішті» сөзін жаздыру (қол, саусақ жылдамдығы мен икемділігі анықталады).
  3. Нүктелердің орналасу тәртібін қалай қабылдағаны бойынша солай салу ұсынылады. (Үш-үштен бірінің астына бірі келе, оныншысы нүкте тура ортасында орналасқан). 


Нәтижесі: 1 «А» сыныбы бойынша жоғары деңгейде орындаған оқушылар – Райымжан Айбол, Талғат Ұлпан, Амансейіт Альмади,  Әлкенұлы Заңғар, Таласбай Ерасыл, Иманғали Жанель , Ақшабай Жанерке 

 Орта деңгейде – Тілебалды Аяла,  Бақтыбек Мұрагер, Бағызбай Ерасыл, Әбдірәсіл Аягүл, Жатқанбай Алихан  

Төмен деңгейде- Бағызбай Нұрислам, Пернебай  Асылай 


 Ұсыныс: 1-сынып  оқушылардың ата-анасы мен мұғалімі оларға алғашқы кезеңде көбірек көңіл аударылсын, қосымша сабақтар жүргізілсін. Оқушылардың қызығушылығын арттыру.   


Мектеп психологы                            Н.Мамырова

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив