2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында Керн-Иерасек әдістемесі бойынша
2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында
Керн-Иерасек әдістемесі бойынша зерттеу диагностикасы жүргізілді.
Зерттеу мақсаты: Мектепке қабылданған оқушылардың психологиялық дайындығын және жаңа әлеуметтік ортаға түскен кездегі дағдарыс деңгейін, оқушылардың ерікті зейінінің даму деңгейі мен кеңістікті бағдарлау және қол қимылының жетілуін анықтау.Әдістеме 1-сынып оқушыларының мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау мақсатында жүргізілді. Бұл берілген тәсілдің ерекшелігі баланың дара дамуын, баланың мектепке жылдам бейімделуін, баланың жеке сапалық қасиеттерінің белсенді даму деңгейін анықтау болып табылады.
1 «Б» сыныбында барлығы 15 оқушы бар. Тестке 15 оқушы қатысты. Сынып жетекшісі: Бейсембаева Ақбота
Жүргізілуі:
- Ер адамның суретін салу. (костюмінің түймелері, қол саусақтарының саны, кішкентай бөлшектерінің көрінуін қабылдауы ескетіледі).
- «Ол су ішті» сөзін жаздыру (қол, саусақ жылдамдығы мен икемділігі анықталады).
- Нүктелердің орналасу тәртібін қалай қабылдағаны бойынша солай салу ұсынылады. (Үш-үштен бірінің астына бірі келе, оныншысы нүкте тура ортасында орналасқан).
Нәтижесі: 1 «Б» сыныбы бойынша жоғары деңгейде орындаған оқушылар – Талас Асыл, Ақшабай Жанбота, Пернебек Аяна, Ботабекова Аида, Нұржан Нұрхан
Орта деңгейде – Бақытжан Ерасыл, Айдар Амина, Нұрхатқызы Айзере, Алтынхан Алихан, Айдар Асылбек, Тадғат Абдурахман, Рахымбек Сұңқар
Төмен деңгейде - Ғалымжан Бекарыс, Қабыл Нұрби, Төлеген Сардар
Ұсыныс: 1-сынып оқушылардың ата-анасы мен мұғалімі оларға алғашқы кезеңде көбірек көңіл аударылсын, қосымша сабақтар жүргізілсін. Оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Мектеп психологы Н.Мамырова
Психодиагностикалық зерттеудің нәтижесі бойынша қорытынды анықтама
2024-2025 оқу жылының қыркүйек айында 1-сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындық деңгейін анықтау барысында
Керн-Иерасек әдістемесі бойынша зерттеу диагностикасы жүргізілді.
Зерттеу мақсаты: Мектепке қабылданған оқушылардың психологиялық дайындығын және жаңа әлеуметтік ортаға түскен кездегі дағдарыс деңгейін, оқушылардың ерікті зейінінің даму деңгейі мен кеңістікті бағдарлау және қол қимылының жетілуін анықтау.Әдістеме 1-сынып оқушыларының мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау мақсатында жүргізілді. Бұл берілген тәсілдің ерекшелігі баланың дара дамуын, баланың мектепке жылдам бейімделуін, баланың жеке сапалық қасиеттерінің белсенді даму деңгейін анықтау болып табылады.
1 «А» сыныбында барлығы 14 оқушы бар. Тестке 14 оқушы қатысты. Сынып жетекшісі: Ибрагимова Патши
Жүргізілуі:
- Ер адамның суретін салу. (костюмінің түймелері, қол саусақтарының саны, кішкентай бөлшектерінің көрінуін қабылдауы ескетіледі).
- «Ол су ішті» сөзін жаздыру (қол, саусақ жылдамдығы мен икемділігі анықталады).
- Нүктелердің орналасу тәртібін қалай қабылдағаны бойынша солай салу ұсынылады. (Үш-үштен бірінің астына бірі келе, оныншысы нүкте тура ортасында орналасқан).
Нәтижесі: 1 «А» сыныбы бойынша жоғары деңгейде орындаған оқушылар – Райымжан Айбол, Талғат Ұлпан, Амансейіт Альмади, Әлкенұлы Заңғар, Таласбай Ерасыл, Иманғали Жанель , Ақшабай Жанерке
Орта деңгейде – Тілебалды Аяла, Бақтыбек Мұрагер, Бағызбай Ерасыл, Әбдірәсіл Аягүл, Жатқанбай Алихан
Төмен деңгейде- Бағызбай Нұрислам, Пернебай Асылай
Ұсыныс: 1-сынып оқушылардың ата-анасы мен мұғалімі оларға алғашқы кезеңде көбірек көңіл аударылсын, қосымша сабақтар жүргізілсін. Оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Мектеп психологы Н.Мамырова