Компьютерде деректерді қалай қорғауға болады?
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Интернеттегі қауіпсіздік Күні: Сынып:5
|
Мектеп: «Бірлесу – Еңбек» орта мектебі Мұғалімнің аты – жөні: Крикбаева Ильмира Рапилбековна
Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
|||||
Сабақ тақырыбы: |
Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады? |
|||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына слтеме) |
5.1.3.1.Ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Ортақ қолжетімді файлдарды орналастырады. |
|||||
Оқушылардың көпшілігі: ортақ қолжетімді файлдар өзгерту, жүктеу әдісін үйренеді. |
||||||
Кейбір оқушылар: Бұлтты қоймада ортақ қолжетімді файлды құрады. |
||||||
Бағалау критерииі |
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Ортақ қолжетімді файлды орналастыра алады; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Ортақ қолжетімді файлдарды құрудың тәсілдерін біледі; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Файлды ортақ қолжетімді бумада орналастырады және өзгертулер енгізеді. <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Файлды ортақ қолжетімді бумадан жүктейді. |
|||||
Тілдік мақсат
|
Тілдік оқыту мақсаты: Оқушылар ортақ қолжетімді файлдарды құрудың мақсатында, артықшылығы мен кемшілігі туралы талқылайды. Пәндік лексика және терминология Ортақ қолжетімді қалта, жергілікті желі, бұлтты қоймасы. Диалог пен хаттарға пайдалы түсініктер Ортақ қолжетімді бума --------------------------------------------------------------------- Ортақ қолжетімді буманың артықшылығы -------------------------------------------- Ортақ қолжетімді буманың кемшілігі ---------------------------------------------------
|
|||||
Құндылықтарға баулу |
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Шығармашыл және сын тұрғысынан ойлау; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Қарым – қатынас жасау қабілеті; <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Денсаулық – достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.
|
|||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі, Орыс тілі, өзін – өзітану. |
|||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар бастауыш мектептің «АКТ» курсынан енгізу/шығару жабдықтарымен, компьютердің ішкі/сыртқы құрылғыларымен таныс. Оларда мәтіндерді, графиканы, презентацияны және мультимедияны өңдеу үшін қолдаңбалы бағдарламалармен жұмыс тәжірибесі бар.Сонымен қатар оқушылар ақпаратты іздеу мен онымен алмасу үшін Интернетті қолдана алады. |
|||||
Жоспар |
||||||
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу Сыныпты түгендеу
Топтастыру «Хан талапай» Үш түске боялған асықтар ортаға тасталады. Қызыл, жысыл, сары. Қызыл түсті таңдаған оқушылар - Монитор. Жасыл түс – тінтуір. Сары түс – пернетақта. Осылайша оқушылар өздерінің топтарын табады. Топтасып отырған оқушылар әр құрылғының аудармасын орыс және ағылшын тілінде айтып, құрылғы туралы анықтама береді. Осылайша оқушылардың жылдамдығы мен үш тілді меңгеруін бақылауға болады.
Мұғалімнің мадақтауы арқылы бағаланады.
Үй тапсырмасы «Жеті жапырақ » ойыны Қағаздан жеті жапырақ әр топқа жеке дайындалады. Жапырақтарда сұрақтар жазылады. Әр дұрыс жауапқа бір жапырақтан беріледі. Жеңімпаз болып барлық жеті жапырақты алған топ саналады. Осылайша оқушылардың өткен білімдерін пысықтауға болады. 1.ТҚЕ 2. ТҚЕ сақтамаудың салдары 3. Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? 4. Компьютердің сыртқы құрылғыларын ата 5. Құрылғылардың атқаратын қызметтері 6. Интернетпен жұмыс жасау барысындағы қауіптер 7. біреудің жұмысын кқшірудің заңсыздығы
Оқушылар бірін бірі қол шапалақтау арқылы бағалайды. |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
|
||||
Сабақтың ортасы
Похожие публикации:16 февраль 2018 Компьютерде деректерді қалай қорғауға болады? 09 October 2017 "Ұстаз-ұлы есім" 04 September 2017 Мен - патриотпын
|